סגירת דלת ממד

הממד הוא החדר שאמור לספק לנו את הביטחון האישי בשעת חירום, אלא שבשגרה משמש אותנו הממד כחדר לכל דבר ועניין. אלא שכפי שרבים מבעלי הממ"דים כבר יודעים, ישנם לפעמים קשיים שנובעים מתכנון החדר לצרכי ביטחון ואחד הקשיים הבולטים בהקשר זה הוא הקושי של סגירת דלת ממד. קושי זה נובע בעיקר מרצועת הגומי המקיפה את דלת הממ"ד בכדי להבטיח רמת איטום גבוהה של החדר בזמן חירום. פס איטום זה יוצר קושי רב לסגור את הדלת, קושי שאפשר בהחלט להתמודד איתו בשעת חירום למען הביטחון שלנו, אבל כשסגירת הדלת הופכת להתמודדות יומיומית, זה כבר בלתי סביר.

 

מהו הפתרון לקושי בסגירת הדלת בחדר ממ"ד?

ובכן, כבר נקדים ונאמר שיש פתרון אבל לא מדובר בפתרון קסם. הקושי של סגירת דלת ממד הוא בלתי נמנע פשוט מכיוון שהצורך ברמת איטום גבוהה של הממד בשעת חירום היא בלתי נמנעת ואין שום אפשרות לשנות את פס האיטום לטובת הנוחות אם זה בא על חשבון הביטחון. מה שכן אפשר לעשות הוא להפוך את דלת הפלדה של הממד לדלת המשנית של חדר הממ"ד כלומר להתקין דלת נוספת, דלת פנים רגילה שתשמש את החדר בזמן השגרה כשדלת הפלדה של הממ"ד נותרת פתוחה בכל עת. דלת הממ"ד נפתחת בדרך כלל כלפי חוץ ודלתות פנים נפתחות בדרך כלל כלפי פנים, כך שאין שום התנגשות או סתירה בין שתי הדלתות.

סגירת דלת ממד

האם ניתן לבחור כל דלת פנים ומי יודע להתקין אותה?

מרגע שבחרתם בפתרון של התקנת דלת פנים רגילה כדלת שתשרת את חדר הממד בעת שגרה, תוכלו לבחור כל דלת פנים שתרצו, מכל חומר גלם ומכל סוג. לדלת הפנים הזאת אין כל תפקיד בשעת חירום ולכן היא אינה צריכה לעמוד באף תקן ובאף סטנדרט חירום. יחד עם זאת, את הדלת הזאת אתם בהחלט רוצים להזמין מגורם שמתמחה במיגון ממ"דים ולא מגורם שמתמחה בדלתות פנים. הסיבה לכך היא שהתקנת הדלת לממ"ד מבוצעת בצורה שונה מאשר בדלת פנים רגילה והיא חייבת להתבצע בצורה מקצועית על מנת להבטיח שההתקנה שלה אינה פוגעת ברמת האיטום והמיגון של דלת הממ"ד ושל הממ"ד כולו. כאמור, לא מדובר בפתרון קסם, אבל לעומת הקושי של סגירת דלת ממד, פתרון זה הוא בהחלט משהו שאפשר בקלות להתרגל אליו ובסופו של דבר הוא גם פותר לנו את הבעיה המרכזית בצורה מלאה.

חברת שביט רונן מציעה לכם את כל ציוד המיגון לממ"ד ובכלל זה פתרונות מיגון לשעת חירום ופתרונות נוחות לעת שיגרה. בשביט רונן תוכלו למצוא צוות של אנשי מקצוע, שחיים את עולם הממ"דים יום יום כל היום, מכירים את כל התקנים ואת כל הרגישויות הקטנות של מיגון הממ"ד ויכולים להתאים לכם פתרונות שלמים ומושלמים גם סביב הסוגיה של סגירת דלת ממד. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום בטלפון 09-7683122.