תיקון דלת ממד

דלת ממד היא דלת פלדה, שגם עם הזנחה משוועת לאורך שנים לא צפויה לסבול מאובדן תפקוד. יחד עם זאת, גם דלת הממד, על התפקיד הפונקציונלי החשוב שלהן, משמשת כפריט עיצוב בבית וגם דלת ממד חייבת לעמוד בסטנדרטיים מינימליים של אסתטיקה. על כך אפשר להוסיף פגיעות ברכיבים ההיקפיים של הדלת כמו מנעול, משקוף, פס איטום, ידית, מנגנון נעילה וכדומה. בשורה התחתונה, ישנם מצבים בהם נדרשת דלת ממד חדשה ובמקרה כזה אתם רוצים גם לבחון את האפשרויות הקיימות (וישנן אפשרויות חדשות שכדאי להכיר) וגם להכין את התקציב הראוי.

דברו איתנו

09-7683122phone
במיילpencil

למידע נוסף לחצו כאן

 

דלת ממד חדשה מחיר זה לא הכל

מחיר דלת ממד חדשה הוא כמובן פרמטר שאי אפשר להתעלם ממנו וכמו בכל מוצר שאנו רוכשים, גם במקרה של דלת ממד חדשה זה לגמרי לגיטימי לחפש את הפתרון, אם לא הזול ביותר אז לפחות במחיר הוגן וסביר. יחד עם זאת, לפני שאתם בוחנים את תג המחיר על הדלת, כדאי לבדוק את הדלת עצמה. בבחירת דלת חדשה לממד, חשוב לוודא שאתם מזמינים דלת שעומדת בתקן הנדרש והתקן הזה עוסק לא רק ברמת המיגון הבליסטי של הדלת, אלא גם ברמת מיגון האטימות שלה וגם בהתאמתה לשימוש ביתי. כך למשל, דלת כבדה מדי עלולה ליצור דפורמציות במשקוף ולפגוע גם בתפקוד היומיומי שלה וגם ברמת המיגון שהיא מספקת. על כן, חשוב לבדוק גם את התאמת הדלת לתקן וגם את התאמתה לחדר הממ"ד הספציפי שלכם.

 מחיר דלת ממד חדשה

פתרונות דור חדש לדלתות ממ"ד

אחרי שאמרנו את זה, כדאי גם להכיר את הפתרונות החדשים של דלתות ממ"ד ובכלל זה דלת ממ"ד משולבת בדלת פנים רגילה, שתחסוך לכם את קשיי הסגירה הכל כך מוכרים של דלתות ממ"ד. פתרון זה משלב בין דלת ממ"ד מפלדה שלמעשה נותרת פתוחה תמיד ובין דלת פנים רגילה שמתפקדת כדלת הקבועה של חדר הממ"ד בשגרה. ישנם כמובן פתרונות נוספים סביב סוגיות כמו מנגנוני נעילה ואבטחה של הדלת בשעת חירום, איטום אפקטיבי של הדלת, ידית פתיחה רובסטית שמותאמת לעומס המאפיין את השימוש בדלת ממד וכן הלאה. בכל תהליך של רכישת דלת ממד חדשה מחיר הוא פרמטר שאתם רוצים לבחון רק לאחר שבחנתם את כל המשתנים האחרים. בכל מקרה, חשוב לדעת כי מחיר דלת ממד חדשה הוא גבוה משמעותית ממחירה של דלת פנים סטנדרטית ואת זה יש לקחת בחשבון גם כשעושים השוואת מחירים בין כמה ספקים.

חברת שביט רונן מתמחה באספקה של כל פתרונות המיגון לחדרי ממ"ד ובכלל זה מציעה מגוון דגמים של דלתות לממ"ד, כולן עומדות בתקני החירום והשגרה הנדרשים. בשביט רונן תוכלו להיעזר בצוות המקצועי שלנו לצורך התאמת הפתרון המתאים לכם, לרבות פתרונות מהדור החדש וכן תוכלו ליהנות ממחיר תחרותי ואטרקטיבי ביחס למחיר השוק. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום בטלפון 09-7683122.

תיקון דלת ממד

אחד החדרים היותר חשובים בבית אומנם כל החדרים הם חשוב בבית ובהם מאוחסנים החפצים שילוו אתכם ימים שלמים אך חשוב מאד לדעת כי ישנו רק חדר אחד שיכול להגן עליכם במצבי חירום ואתם חייבים לדאוג לתקינות שלו על מנת להגן עליכם בזמני מלחמה איום של טילים שונים או חדירה של גזים רעילים הוא חדר הממ"ד.

הדבר המאפיין את חדר הממד ומייחד אותו מכל אחד מחדרי הבית הרגילים שיש בבית הוא כאמור דלת הממ"ד במאמר זה נדבר על תיקון דלת הממ"ד. נספר את כל המידע שאתם צריכים לדעת על תיקון דלת ממ"ד על המחיר ועל אנשי המקצוע שעושים זאת.

האם ניתן לבצע תיקון דלת ממד?

ניתן לבצע תיקון דלת ממד במקרים הבאים: כאשר ישנה בעיה מכנית בדלת הממ"ד שלכם או כאשר אם משפצים את הבית ויש צורך לבצע את קיצור דלת הממ"ד במידה ואתם זקוקים לבצע את התיקון יש צורך לבצע אותו במהירות האפשרית בייחוד אם אתם גרים באזורים שיש בהם היתכנות למצבי חירום וגם אם לא אתם לא רוצים ברגע האמת להיות עם דלת שאינה תקינה.

למה חשוב לדאוג לדלת תקינה?

חשיבות דלת תקינה בממ"ד לא תסולא בפז היא יכולה להגן עליכם מפני ירי חי של טילים להגן עליכם מפני חדירה של גזים רעילים במיוחד. במקרים שבהם הדלת איננה אטומה מספיק או שיש רווח בין הדלת לרצפה. יש לבצע את תיקון הדלת באופן מידי על ידי בעל מקצוע שמתמחה בכך ויש לו את כל האמצעים הנדרשים על מנת לתקן את הדלת.

תיקון דלת ממד שלא נסגרת

מכיוון שכאמור מדובר בעניין של חיים ומוות תיקון של דלת שאינו תקני עלול לעלות בחיי אדם במקרה של תיקון שלא בוצע כהלכה. יש לבחור איש מקצוע בעל ניסיון שמכיר את כל התקנות החדשות של פיקוד העורף. על מנת להבטיח כי רמת הבטיחות של הדלת תהיה מתאימה להנחיות פיקוד העורף החדשות יש להקפיד על שימוש בכלי עבודה מהחדישים בתחום ועל עבודה נקיה.

החלפת דלת ממד

נכון להיום כל בית חדש או בניין חדש שבונים חייבים על פי החוק לבנות גם חדר ממ"ד על פי החוקים והתקנות של פיקוד העורף כל קבלן על פי החוק מחויב לבנות כחלק מתהליך השיפוץ של הדירה או הבניין לבנות גם חדר ממד. אם ברוב הבניינים הישנים הדיירים נאלצו להיות בחדר המדרגות או במקלט שלא הכיל את כולם כיום יש אופציות אחרות. בעוד בחדרי בית האחרים אתם יכולים לשנות את העיצוב. בחדר הממ"ד לא ממש ישנה יד חופשית בעיצוב שכן הקבלנים אמורים לעמוד בקנות שונות של פיקוד העורף על מנת שחדר זה אכן יבצע את המטרה שלו.

כך תשדרגו את חדר הממד

אם אתם מעוניינים שחדר הממד יהיה איכותי וישיג את מטרתו ויחד עם זאת אתם מעוניינים כי הוא גם יהיה מעוצב יש מספר דרכים שבהם תוכלו לעשות זאת:

צביעת קירות

גם תקני הבטיחות המחמירים ביותר לא אוסרים על צביעת קירות כיום קיימים מגוון רחב של צבעים שונים ומעניינים שניתן לצבוע את החדר ולשווק חדר רגוע ומזמין יחד עם זאת הקפידו לצבוע את החדר בצבעים רגועים במיוחד שכן בעת מלחמה תצרכו לשהות בו זמן לא מועט ולכן חשוב לשים לב לצבעים שבהם צובעים את חדר.

תוספות שונות

קיימים בשוק מגוון רחב של מדפים שונים שניתן לתלות על הקירות גם אם בחרתם שלא לצבוע אותם ולהשאיר אותם בצבע הלבן המקורי שלהם תוכלו לתלות במדפים בצבעים וגדלים שונים ולשים בהם ספרים או בובות או אביזרים שונים שיאפשרו לחדר להיות מזמין ונעים.

וילון

החלון בחדר ממד עשוי מפלדה ואין יכולת להחליפו אך ניתן להסתיר אותו בעזרת וילון יפה ומעוצב חשוב לוודא כי ניתן יהיה להסיט את הווילון במהירות במקרה שצריך לסגור את החלון במהירות.

שירות החלפת דלת ממ"ד

לא ניתן להחליף את דלת הממד בבית אך ניתן לשדרג את העיצוב על ידי הדבקת טפט על דלת הממ"ד הכבדה והמסיבית כך עיצוב שלה אינו הורס את העיצוב של הבית הכללי והבטיחות נשמרת מאד.