דלתות ביטחון לממד

הממד האולטימטיבי הוא ממד שכל כולו קירות בטון, ללא חלונות וללא דלתות, אלא שממד כזה הוא חסר ערך ולא ניתן להשתמש בו. חדר ממ"ד הוא חדר שמשמש בשגרה כחדר רגיל לכל דבר ועניין וגם בשעת חירום הוא מחייב יכולת גישה פנימה והחוצה ולכן הוא מחויב במפתח דלת. יחד עם זאת, את המפתח הזה לא ניתן לסגור באמצעות דלת פנים רגילה וחובה להתקין דלת ממוגנת וממגנת מתוך הקטגוריה הספציפית של דלתות ביטחון לממד. מהי דלת ביטחון כזאת ועל מה חשוב להקפיד בבחירתה? על כך תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

למידע נוסף לחצו כאן
 

דלת ביטחון לחדרי ממ"ד – מה צריך לדעת עליה?

דלתות ביטחון לממד הן למעשה דלתות פלדה עבות וחזקות שמיועדות להגן על חלל הפנים של חדר הממד ועל יושבי החדר מפני פגיעות בליסטיות אבל לא פחות מכך, גם מפני איומי אב"כ. את המיגון הבליסטי מספקת דלת הביטחון באמצעות שכבה עבה של פלדה, המספקת הגנה מפני פגיעה של נתזים, רסיסים וקליעים. מיגון האב"כ הוא כבר הרבה יותר מורכב, שכן קשה יותר לבלום עננה של גז מאשר לבלום קליע באמצעות דלת פלדה. לצורך מיגון האב"כ כוללת דלת הביטחון רכיבי איטום כדוגמת פס גומי המקיף את היקף הדלת ויוצר איטום הרמטי בחיבור עם המשקוף, אבל האיטום הכולל נשען על אלמנטים נוספים כמו מניעת חדירת גז דרך מנגנון הנעילה של הדלת, דרך חיבורי המשקוף לקיר וכן הלאה. בהזמנת דלת ביטחון לממד, חשוב מאוד לוודא שהדלת שאתם מזמינים עומדת גם בתקני המיגון הבליסטי וגם בתקני מיגון האב"כ ולא כל הדלתות המוצעות היום בקטגוריה הזאת, אכן עומדות בכלל התקנים הנדרשים.

דלתות ביטחון לממד

איך תוכלו להבטיח שאתם קונים את הדלת הנכונה?

ובכן, אם אתם חוששים שיהיה עליכם לבחון כעת את כל הדגמים הקיימים בקטגוריה הרחבה של דלתות ביטחון לממד, אז אתם יכולים להירגע. כדי להבטיח שאתם קונים דלת תקנית שגם מתאימה לממ"ד שלכם, אתם לא צריכים לבחור את הדלת הנדרשת, אלא דווקא את המקום המתאים להזמין בו את הדלת. אם תיכנסו למקום הנכון, תוכלו להיות בטוחים שכל האמצעים המוצגים בו הם אמצעים תקניים, שמותאמים לממ"דים בישראל ושגם יותאמו לכם על ידי אנשי מקצוע, שמכירים את התחום לפניי ולפנים ויודעים כיצד להתאים ללקוח את הפתרון המתאים לו ביותר.

חברת שביט רונן היא בדיוק דוגמא למקום כזה. אצלנו בשביט רונן תוכלו למצוא את כל הציוד הנדרש לכם לחדרי מיגון וממ"דים. זה מה שאנחנו עושים ובזה אנחנו מתמחים. אצלנו תוכלו למצוא דגמים שונים של דלתות ביטחון לממד, להבין בדיוק את ההבדלים בין הדגמים השונים ולהיעזר בצוות המקצועי שלנו על מנת להתאים לממ"ד שלכם את הדלת שתעניק לכם מקסימום ביטחון בחירום ומקסימום נוחות בשגרה. רוצים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום בטלפון 09-7683122.