קיצור דלת ממ"ד

קיצור דלת ממ"ד היא הליך שצריך להיעשות כאשר תוואי הרצפה השתנה בבית או בחדר ועתה נוצרו בעיות בסגירת הדלת. לעתים אתם מחליטים להחליף ריצוף או לעשות פרקט או להגביה מסיבה אחרת את הריצפה.

דלת הממ"ד היא דלת ברזל העשויה מקשה אחת, ללא ריתוכים, ומצופה מכל צידיה בשכבת גומי אוטמת. כאשר תוואי השטח משתנה, נוצר צורך בקיצור הדלת. דבר זה צריך להיעשות באופן קפדני ומקצועי לעילא.

קיצור הדלת נעשה בעזרת מסור יעודי וחזק לחיתוך משטחי פלדה. משכיבים את הדלת וחותכים אותה בצורה מדויקת בעזרת המסור הזה ולאחר מכן מתקינים מחדש. ניסור הדלת חייב להתבצע בדיוק גבוה מאוד כדי לשמור על יעילותה.

לאחר מכן יש להצמיד שכבת גומי חדשה בתחתית הדלת. לבסוף יש להחזיר אותה למקומה בזהירות על מנת לבדוק האם הפעולה בוצעה כהלכה ויש לוודא כי הדלת אינה מותירה סימנים על הפרקט או הריצוף החדש בבית.

שימו לב!

כאשר קיצור הדלת נעשה באופן לא תקני ומקצועי הדבר פוגע בכושר האיטום שלה בפני גזים רעילים. לכן קריטי לפנות לגוף כמו חברת שביט רונן המבצעת את ההליך בצורה קפדנית והעומדת בתקנים. בשום אופן אין להתפשר על נושא זה. זה עניין של פיקוח נפש, של המוגנות של משפחתכם במצב חירום. בחלק מהמקרים יש אף פגיעה ביכולת המיגון של דלת הממ"ד ובעמידותה בפני הדף רקטות וטילים. זה איננו המקום לעגל פינות. ישנם רבים המספקים שירות זה ומתייחסים לפגיעה במיגון כיוצא פועל הכרחי של ההליך. חשוב לדעת שזה איננו המצב ולא לקבל זאת. המדובר בחיים שלכם.

מי אנחנו?

חברת שביט רונן בעלת ניסיון של מעל 40 שנה בתחום, הכולל בין היתר התקנות של מערכות סינון אוויר וכיבוי אש עם תו תקן ואישורי התקנה מכל הגורמים הרלוונטיים. אנו עובדים עם המוצרים האיכותיים ביותר, תוך שימת דגש על שירות אדיב ואמין, כשהמקצועיות, הדיוק והעמידה בלוחות זמנים תמיד עמדו ועומדים לנגד עינינו.

חברת שביט רונן בע"מ מספקת עבורכם פתרונות יעילים ומקצועיים עבור המרחב המוגן, מערכות סינון אווירבדיקות תקינותמערכות סינון אב"כ ועוד, אשר מאפשרות לכל אזרח לעמוד בתקנים הנדרשים לממ"ד.

רבים מעוניינים לבצע שיפוץ בבית. רבים מבעלי מקצוע מעדיפים שלא להסיר את כל המרצפות  ישנות ומרצפים עליהן. תהליך זה מקובל ואמנם חוסך בעלויות הרבות וגם כאשר מעוניינים להתקין פרקט אין צורך בהסרת הריצוף הישן אך יש בכך בעיות שונות. אי הסרת הריצוף גורמת לכך שהרצפה יותר גבוהה ולכן בפתיחת כל הדלתות שבבית עלול הריצוף החדש להינזק על מנת למנוע זאת יש לחתוך את כל דלתות הבית וגם את דלת הממד בסופו של דבר.

מאמר זה יעניק לכם את כל המידע על חיתוך דלת הממ"ד ויעזור לכם לבחור את בעלי המקצוע האיכותיים והמנוסים ביותר שיבצעו תהליך זה בהצלחה רבה.

חיתוך דלת ממד

על מנת לקצר את הדלת יש צורך לחתוך את דלת הממ"ד. חיתוך הדלת צריך להתבצע על ידי בעלי מקצוע שמנוסים בחיתוך דלת לממ"ד. חשוב מאד לדעת כי דלת הממ"ד היא חשובה במיוחד היא אמורה להגן מחדירת טילים או כניסת גזים רעילים .

חשוב מאד לדעת חשוב מאד לדעת כי יש צורך בבעלי מקצוע איכותיים שמכירים את הצורך בעבודה איכותית ומדויקת על מנת שהאטימה והסגירה של הדלת לא תפגע כלל. לא כל בעל מקצוע מתמחה בחיתוך דלתות אלו. חשוב מאד לבחור יש מקצוע איכותי שכבר ביצע עשרות חיתוכי דלתות לממד על מנת לא לפגוע באטימות של הדלת.

מה צריך לבחור בבעל מקצוע שמבצע את הפעולה הזו?

מבצע מדידות מדויקות

יש לבחור בעל מקצוע שמגיע אל הבית ומבצע מדידות של הדלת על מנת לדעת כמה לחתוך ואיך לחתוך. המדידה מתבצעת על ידי מכשור מדויק ואיכותי על מנת לבצע את החיתוך בגודל הממ"ד.

חיתוך מדויק באמצעות ציוד איכותי

חשוב מאד לדעת כי יש צורך לבחור איש מקצוע שיש לו את הציוד האיכותי והמדויק ביותר שיכול לחתוך באופן מדויק ובצורה טובה ביותר.

ניקוי הסביבה

לאחר שמתבצעת העבודה שהיא כרוכה באבק רב לכלוך רב. יש צורך לנקות היטב את הסביבה ולא כל בעלי מקצוע מבצעים זאת ולכן חשוב לוודא זאת לפני תחילת העבודה .

החזרת הדלת ובדיקת הבטיחות

לאחר החיתוך יש צורך לבדוק את הבטיחות של הדלת ןאת האטימות שלה

כמה עולה קיצור דלת ממד

לעיתים נוצר צורך לשפץ את הבית אם בעקבות צורך להתחדש ואם בעקבות צורך להחליף ריצוף בעקבות פיצוץ צנרת למשל. המצב הנוצר הוא בעייתי כי לעיתים רבים המחפשים קיצורי דרך אינם מעוניינים להסיר את הריצוף הישן ומדביקים את הריצוף החדש על הריצוף הישן דבר זה גורם לכך לשחיקה של הדלתות על הריצוף החדש או הפרקט ועלולים להרוס אותו.

בעוד שבדלתות רגילות ניתן לקצר את הדלת מבלי לגרום לבעיות כל שהן. קיצור דלת ממד צריך להתבצע על ידי בעל מקצוע במאמר זה ניתן לכם את כל המידע על קיצור דלת ממד ולמה חייבים לבחור בעל מקצוע על מנת לקצר אותה.

באלו מצבים יש לקצר את דלת הממד

יש לקצר את הממד במצבים שבהם התבצע שיפוץ בדירה והוחלף ריצוף או פרקט מסיבות מסוימות יש הגבהה של הריצוף הקיים דבר הגורם לדלת הממד שלא להיסגר היטב . חשיבות דלת הממד היא עליונה שכן דלת שאינה נסגרת או ננעלת היטב גם יכולה לגרום להרס הריצוף החדש אבל גם לא תהיה יעילה במקרים של מצבי מלחמה שבה הדלת חייבת להיות נעולה ואטומה על מנת שלא יהיה סיכון לשוהים במרחב המוגן במידה ואתם רוצים שיש לכם בעיה בסגירת הדלת לאחר השיפוץ כדאי לכם להכיר את האופציה של קיצור דלת הממד

למה לבצע קיצור דלת ממד?

עלות דלת חדשה לממד יכולה לעלות אלפי שקלים שכן מדובר בדלת שהיא יקרה במיוחד הבעיה היא לא  בדלת עצמה אלא בגובה שלה. ניתן לקצר את קיצור דלת הממד אינו משפיע על האטימות והחוזק של הדלת והיא חזקה כמו בעבר.

יחד עם זאת מכיוון שמדובר על דלת שאמורה להגן בשעת מלחמה חשוב מאד לבצע את הקיצור על ידי איש מקצוע המתמחה בכך.

יש להקפיד לאחר ביצוע הקיצור הדלת אטומה נסגרת היטב והגומי שמקיף אותה שלם. כך תהיו בטוחים כי הקיצור לא פוגע באטימות של הדלת ובהגנה שלה עליכם מפני טילים או במקרה של חדירת גזים ולחסוך בעלות של דלת ממד חדשה.