הכנת ממ"ד לביקורת

מערכות לסינון אב"כ – עבור תהליך בניית פרויקט או בניית תוספות ושדרוג לבניין קיים, נדרש קבלת אישור הג"א, אשר בימינו הפך למצרך שמאוד קשה להשיג, זאת בשל החוסר בכוח אדום ברשויות ולא בהכרח בגלל הבירוקרטים הכרוכה בקבלתו.בתוך מגוון האישורים הנדרשים, יש להנפיק גם אישור מסגרות לממ"ד, אותו ניתן לקבל לאחר תהליך הכשרתו של המרחק המוגן בביתכם, אשר מבוצע ע"י כיוון דלת הממד ואטימתה בצורה האופטימלית ביותר, כנ"ל לגבי מסגרות החלון, וביצוע מספר בדיקות שנמנה מיד.כחלק מקבלת אישור המסגרות יש לבצע בדיקת איטום שקעים ותקעים ובמקרה הצורך לאטום אותם. בנוסף, יש לערוך בדיקת כיבוי אש, הכוללת מעבר על החומרים מהם נבנה הממ"ד תוך בדיקה מעמיקה שאינם כוללים חומרים דליקים. שתי בדיקות נוספות שיש לערוך הן בדיקת שליפת טייח וחיפוי אבן.

בכדי שהממ"ד יקבל את תו התקן לאחר ביקורת הג"א ופיקוד העורף, צריך לעמוד בדרישות המחמירות, וגם אם אינכם רואים בכך צורך במהלך השגרה, הוראות אלה יצילו את חייכם וחיי יקיריכם בעתות מלחמה ומשבר.

הכנת ממ"ד לביקורת הג"א ופיקוד העורף

חברת שביט רונן בע"מ מספקת מגוון פתרונות למרחב המוגן ומעניקה ייעוץ וליווי מקצועי לאורך כל תהליך ההכנה של הממ"ד, אשר כולל את הבדיקות הנ"ל, ההכנות הנדרשות, התקנות מערכות סינון אוויר ועוד. אנו בחברת שביט רונן עובדים לפי הנחיות פיקוד העורף ומכון התקנים הישראלי ואנשי המקצוע בחברתנו מעניקים שירות אדיב ואיכותי למגוון לקוחותינו, שאינם מגלים שאננות בכל הנוגע למיגון.